" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

We Go To Malls And Walk 我和妈妈来到商场走走





今天是我的假期,我和妈妈来到商场,我推了一辆购物车,开始游逛。我和妈妈走来走去,却一直不知道去哪个区。过了一会儿,我和妈妈终于决定先去文具区买我的东西。接下来我们开始往生活用品区进发。我和妈妈来到生活用品区,我们分头行动,各自找各自的。当然车由我保管。妈妈手里的两大瓶沐浴露三支食油放进购物车里。她说报纸报导就要起价了.看来妈妈的收获很大。我们继续向前走去结帐。回家的路上,我想,今天可真是满载而归啊!买了这么多的东西,大半都是妈妈要的,可真高兴。

Today is my holiday, my mother and I went to shopping malls, I had pushed a shopping cart, beginning . Mom and I walked going, it has to do not know which areas. mother and I finally decided I went to buy stationery District of things. Next we begin supplies to the area towards life. I and my mother came to the daily necessities, we separate action, with each finding their own. I of course cars from custody. Mother of the hands of two bottles of cooking oil into the shower 3 cart. She said From a newspaper report will be. It seems that her mother's great harvest. We continue to move forward going checkout. We are also shopping malls eat, the way home, I think today is really "满载而归" ah! Bought so many things, most of all to the mother, really happy.

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved