" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

My Brother Very Brave 我的英勇无比弟弟



这个小男孩就是我弟弟,其实也不小了23岁了,我想感叹的是时间,匆匆的,看着他从一个小小的胖娃娃变成了一个小小的男子汉,搬重物还都得靠他了,真的是长大了。。。我的书桌上摆着我和弟弟的大头贴合影,满多时候,他还是很听话很可爱的。


长大了要董事,在成长的路上保持你的童心,看着你快乐,我就快乐,有时候真的不期望你长大,好像你变小,回到你刚出生不久时候,我可以把你抱起来,看护你,逗你笑,看着你咿咿呀呀的样子,也回到我的童年时光,回想我那时候的快乐,很感谢爸爸妈妈,把你带到人间。。。看看你英勇无比的样子,不知道将来你交女朋友,结婚了会怎么?希望一切都不要变,我们的感情还是那样好,什么话都对我讲,没有秘密的。。。

This little boy is my brother, in fact, not on the 23-year-old, and I would like to sigh that time, the rush, he watched from a small child into a fat little man, are also moving heavy objects Rely on him, really grown up。。。on my desk and I took my brother's friends can see, for many, he is very obedient very cute.

Grown up to directors, the road to maintain growth in the Childlike Innocence you, watching you happy, I will be happy, sometimes really do not expect you grow up, you seem to become smaller and return to your birth soon, I can You have, care you, amuse you laugh, watching the way you “Yiyiyaya” , but also time to return to my childhood, when I recall the happy, very grateful to parents, to bring you the world. . . You look at the immense bravery of the way, I do not know the future you pay a girlfriend, get married will be how » Hope everything is not changed, or our feelings as well, so what I have to say, no secrets. . .

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved