" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

My Little World 我的小小世界

现在我一个人在新加坡后港租了一间房住,每月租金三百块新币。每天放工回家这里就是我的小小世界,一走进我的小小世界,第一眼就能看见一张柔和的小床。右边是我的“电脑写字台”还放着一盏台灯和一个小闹钟。,每天冲凉完毕我都会坐在椅子上网,听歌,看电影和写博客。我永远都很怀念以前的“狗窝”,我很喜欢妈妈给我布置的房间...

I now a person in "Singapore Hougang" and rented a room to live after the monthly rent $300. This is a day off work to go home to my little world a little into my world will be able to see first a small soft bed. The right side of my computer desk also placed a lamp and a small alarm clock. Finished showers a day I will sit on a chair online, music, watching movies and writing blog. I always cherish the memory of the previous "狗窝" I am like my mother gave me a room layout ...

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved