" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

Happy Mother's Day ! 母亲节快乐 !











我从来没有在母亲节送过什么礼物给妈妈,连当面跟妈妈说声母亲节快乐我都没有做到!我所做的只是送条祝福短信给妈妈。。我很想亲口和妈妈说一声"妈妈我爱妳"。。在我这一生中,有许多人、许多事,经历了转身便会忘记,但在我的心灵深处。永远不会忘记我的母亲,永远不会因为岁月的流逝而消减我对母亲那深深的爱。母亲节快乐!

希望求学或工作在外的青年们,如果不能回家陪妈妈,也忙得没时间寄个礼物回去,别忘了给妈妈发一条短信祝福一下,当然最好是打个电话回去哦。

I have never sent in what Mother's Day gift to his mother, even face to face sound happy Mother's Day I have not done! I did just send messages of good wishes to my mother. . I would like to say personally and mother "Mom, I love you." . In my life, there are many, many things, experienced a turnaround will be forgotten, but in the depths of my soul. I will never forget the mothers, never because of the passage of time and the reduction of mother that I deeply love. Happy Mother's Day!

Hopes to study or work outside of the young people, if they can not go home to accompany her mother, busy no time to send a gift back, do not forget to give her mother a message of blessing to, of course, the best is a call back oh....!

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved