" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

I Have A Lovely Little Dog 我有一只可爱的小狗












它名叫 <小黑> 它有些顽皮,有些可爱,更有些胆怯有时孤单,有时烦恼,有时快乐,便是它与我分享。笨笨的,蠢蠢的,让你不禁对它怜爱!


我的小狗很直接,喜欢了就摇尾巴,不喜欢就发出一种声音吓唬你,想吃了就冲着你叫,它很简单,却得到了我最真诚的爱,我把它当成我的亲人在照顾,它生病了我会急得不行,我觉得它是与我紧密联系在一起的,没有它会失落许多,我无法想像!嘻嘻......

It called "blackly" it some naughty, some cute, some timid sometimes lonely, sometimes trouble, sometimes happy, that is, and I share it. Ben Ben, stupid stupid, so that you can not help it love!

My dog is very direct, like the on tail Ba, and do not like to send a voice scare you, you want to eat is directed at the on, it is very simple, it has been my most sincere love, I see it as I In the care of relatives, it would be very anxious sick I will not do, and I think that it is closely linked to me, it would not lost many, I can not imagine! Hee hee ......

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved