" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

Happy Father's Day! 父亲节快乐!



虽然您不轻易表露,但我知道您一直都在关心着我。虽然我从不说什么,但您知道我一直都很在乎您。谢谢您,爸爸!祝您快乐!爸爸,你在我心中永远是最好的。我和妹妹,弟弟长大了,老爸却在生活与现实的打磨下一天一天老了!老爸是我背后的一座山,让我心里永远有依靠,多少座山的崔嵬也不能勾勒出您的伟岸;多少个超凡的岁月也不能刻画出您面容的风霜。
至今天还在为了这个家还在不断的操劳,辛苦你了爸爸!爸爸,你要健健康康,平平安安!我会做个争气的人,好好走下人生之路!爸爸,谢谢您为我做的一切,父亲节快乐!

Although you do not easily reveal, but I know that you have been in the care of me. Although I never say anything, but you know I always care about you. Thank you, Daddy! I wish you happiness! Dad, you in my heart will always be the best. I and my younger sister and brother grew up, her father was in real life and the grinding day after day under the old! My father is the one behind the mountains, so my heart will always have to rely on, how many mountains of can not draw your Wei-an; formidable number of years can not describe to you the face .
To this day continues to this family of , hard you Dad! Dad, safely! I will be a person of Clear the Air, a good life off the road! Father, I thank you all for me to do, a happy Father's Day!

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved