" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

I Feel The Way Forward Is Very Confused 我对自己的未来的路很迷茫

我对自己的未来感到一阵迷茫,我不知道怎么走下去,我知道我未来的路会很艰难,可是我也要一个人坚强走下去.我的心一直都在悬着,从前以为自己很坚强,能独自去处理掉遇到的所有问题,可当真正的风雨来临的时候,才发现生命原来是如此脆弱。真的好艰难,我的生活被绝望所困扰,周围的一切都变了样,唯一能够做的就是去逃避,我很害怕。。。说心里话没谱,不知道自己能否坚持,能否漂亮的完成这个工作。
过去的几个月总是在我脑海里不断的出现,我疲于应付。现在想想,以前真的不堪回首,我不要再像以前一样生活,我要一个新的自我,从新开始。有一句话很想问问自己 “我现在从新开始会迟吗?”

I feel their future a while confused, I do not know how to go, I know that my future path will be very difficult, but I also want a strong path. My heart has been in the past that they are strong, Can swap alone to deal with all problems encountered by, when the storms come true when they found out that life is so fragile. Really good hard, my life was plagued by despair, all around the sample has changed, the only way to do is to escape, I am afraid. . . said the truth, do not know whether insist, can pretty complete this work.
In the past few months I always keep in mind, I am struggling to cope with. Now think about it before really, I will not like before, like life, I have to a new self, new start. There is a saying like to ask ourselves, "I will now re-started late this» "

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved