" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

My Home New Guests 我家的新客人




今天我临时充当摄影师,全程拍摄。拿的是古董的摄影机,操作不熟练,拍得不好,没分个远景近景的。还有两位漂亮美女模特儿,一位是我很疼的亲妹妹另一位是我妹妹的很疼的下属也是我们家的新客人,虽然我们和她相处只有短短的四天。但给我的感觉上好像多了一个妹妹。。。

Today, I serve as interim photographer, shooting the entire process. With the antique cameras, unskilled operators, taken bad, not at a close-range vision for the. Beauty and the two models, one is my pain, another pro-sister is my sister's pain is our home under the new guests, although we live in and her only four days. But I feel like more of a sister. . .

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved