" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

I Had Decided To Return To Malaysia 我决定回马来西亚了

我决定回家了!我在新加坡寻找工作已有十八天了,也面试大约有十几份工作,全部都是叫我回去等电话。这次我体会到自己输在什么,我就是输了自己懒。如果我以前一早体会到每个人到新加坡的体验,我根本就没有今天的下场。我的岁月不留人,如我在不为自己打算。我将来的路会更加难走下去!
我很后悔为什么这么多年学的不是煮炒反是卖面,如果是煮炒的话我在这里有很多发展的机会。这几天我面试和试工的经验告诉了我,新加坡这个地方是找人才的不是训练中心。虽然他们像我泼了很多冷水,在这里面我学会了很多东西。什么叫本领什么叫本事,如果没有以上这些根本没资格跟别人讨价还价。这次回去我知道应该要怎样去做了。。。谢谢新加坡教导了我长大!

I decided to go home! I find work in Singapore 18 days have also interviewed about a dozen or so jobs are all asked me to call back, and so on. This time, I realized that what I own is lost in lost their lazy if I had long ago realized that each person to Singapore's experience, I simply do not have today's end. I do not keep people such as the time I did not intend for their own future, I will be more difficult way to go!
I very much regret why so many years of the anti-speculation is not cooking surface if the sale is speculation, then I cook here there are many opportunities for development. In the past few days I interview and trial experience tells me that Singapore is looking for local talent is not the training centre. Although they like me a lot of cold water thrown in here I have learned a lot what is their ability to what is capable if not more of these qualifications can not bargain with others. I know that this should go back to how we should do it by. . . Thank you grew up in Singapore to teach me!

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved