" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

Blackly Has A Partner 我的小黑有伴了



我喜欢,,甚至爱小黑.它就是最好的朋友,尽管它不会说话,可我相信它会很聪明,善解人意.我会和它讲话,.我都要讲给它听,它一定能听的懂,会亲密的帖着我.会用舌头舔我的脸.小黑接触的人多了应该为它找一个伴侣的时候了.希望它们能"顺其自然"合成一对.我相信人和动物是神奇,忠诚.这个世界真无奈.

I like it even love is the best blackly friends even though it would not say that, I believe it will be very smart and savvy I will address it. I have to listen to it it will certainly be able to listen to the will to understand the intimate I will post a tongue licking my face. Blackly more contact with people it should find a partner for the time that they can I believe that a synthesis of human and animal magic loyalty in this world is really helpless.

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved