" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

Happy Dragon Boat Festival 今年的端午节

今天是端午节,我用一份健康的绿豆,一份开心的栗子,一份美丽的红豆,一份快乐的调料,包成一个开心的粽子送给你们。今年我的端午节是在新加坡度过,心情很想念老爸和老妈!每年妈妈会包好多好吃的粽子!妈妈包粽子技术是一流的。刚才我放工买了一粒粽子里面有半颗蛋黄、香菇、栗子和猪肉等,好想念小时候妈妈裹的粽子,大大粒很好吃。我感谢有大家的陪伴,我感谢有大家的关心和爱护,祝大家端午节快乐!

Today is Dragon Boat Festival, I used a green bean, a happy and healthy in a beautiful red beans peanut a happy as a seasoning packet sent to you happy dumplings. The Dragon Boat Festival this year I spent in Singapore and the feelings of father mother miss! Every year my mother would pack a lot of delicious dumplings dumplings package technology is the mother class. Off work I have just bought a half stars dumplings inside egg, mushrooms, chestnuts and pork. Miss a good mother when the rice dumplings wrapped tablets of very good to eat much. I am grateful for everyone's with you I am grateful for the care and love, I wish you all a happy Dragon Boat Festival!

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved