" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

Leave Changed My...离开改变了我...

我朋友曾经问我有没后悔离开之前那份工作,我会答他不后悔,呆了半年我选折:新工作,新环境,新同事新朋友,还有我的新家。虽然还和以前的工作内容差不多,但明显要细多了,范围也要广的多了,会担心能不能做好,在新的环境容易改变已养成的习惯,比如饭量大增或多吃自己偏爱的食品。我很久没试过这么开心了.新工作很舒服,不管是工作环境上还是业务上,感觉很快就能熟悉上手,同事也都很好相处, 看来下决心离开还真是正确的选择. 但自由和收入总会有一定的差距,人生,总是在落差中不断前进。我会努力的...

My friends have asked me before there is no regret to leave the job I will not regret it, I spent half a year discount new election. New colleagues in the new environment was also my new friends home. Although previous work almost fine but obviously more scope to have more widely can be worried about doing a good job, in the new environment has been to develop easy to change habits such as increased appetite or eat their food preference . Never tried a long time so happy. A new job very comfortable working environment, whether on business or soon will be able to feel familiar with the start of my colleagues are determined to leave it seems to get along very well really is the right choice. But the freedom and income of the Federation of there is a certain gap between the life, always in the gap in the forward. I will try ...


IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved