" 虽然明天不一定会更好,但更好的明天一定会到来,大家加油 "

Google
 
Ninja!

My Brother's Baby ... 我堂哥的宝贝...


我堂哥的小小寳寳出世后,真是淘气啊!又很可爱,已经要会走路了,精灵得很,我喜欢这样的小孩,总是给生活带来很多的生机。我跟妹妹说要把照片收好,我要把淘气可爱的寳寳放在我的博客裏!嘻嘻。。。





My brother's a little naughty baby after birth is ah! Very cute has to be a wizard to walk it. I love this child to life is always a lot of vitality. I said to my sister photos naughty I want to keep the baby cute in my blog !

IP
Kooi Gallery Copyright© 2008 All rights Reserved